De webshop is zowel geschikt voor de consument als voor een groot bedrijf. Wil je als bedrijf bestellen in grote aantallen dan is dit in overleg mogelijk. Neem hiervoor contact op met Barista Master. We gaan dan in overleg over mogelijke aantallen en de prijs.
Ja dit is in bijna gevallen gewoon mogelijk. Wel kunnen de bezorgtijden en kosten afwijken van het standaardtarief.
Je kunt je bestelling volgen via de Track & Trace code in de mail. Deze krijg je meestal binnen 1-3 dagen na de plaatsing van de bestelling. Heb je geen Track & Trace gekregen binnen 5 dagen na je bestelling? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice.
We streven er na om de bestellingen zo duurzaam mogelijk te verzenden. Dit betekent, zoveel mogelijk tegelijk verzenden. Indien een bestelt product niet op voorraad is, dan kunnen hier uitzonderingen op gemaakt worden.
Het is in de meeste gevallen handig om een factuur bij je bestelling te krijgen, vooral wanneer je bestelt als bedrijf. Je krijgt daarom een factuur bijgevoegd in je bevestigingsmail. Heb je deze niet gekregen? Neem dan contact op met de klantenservice.
We doen hard ons best om alle producten op voorraad te houden. Toch kan het voorkomen dat een product door hoge populariteit of leveringsproblemen niet meer voorradig is. In dit geval raden wij je aan om een tijdje te wachten of een soortgelijk product te kopen.
Wij doen ons uiterste best om een zo breed mogelijk aanbod te hebben aan betaalmethodes. Mocht je gewenste methode er niet bij zitten dan spijt het ons. We kunnen helaas geen uitzonderingen maken.
Wij maken gebruik van cookies om jouw online beleving optimaal te maken. Laat ons weten of je akkoord gaat met deze cookies.